søndag den 31. januar 2010

31 januar 2010

Dam, dam daamm!
Så har jeg fået bestilt min Wacom Intuos4 Medium!!!!!!!!!

Glæder mig helt sindssygt til at jeg får den (^^) ♥ Jeg er nærmest som et lille barn. Da jeg prøvede den hos min fætter i dag (han har ganske vidst en small), var det også bare en vildt fed oplevelse! Den er total anderledes end den wacom model jeg har lige nu (. _ .) Længe leve trykfølsomhed! ♪
I small var den også udemærket, men besluttede mig alligevel for en medium >__<>

Snakkede også med min onkel som faktisk er blevet uddannet på Koldings Designskole (wow.. I'm lucky), og han sagde, at jeg nok skulle begynde at arbejde på nogle andre stilarter end manga. Jeg kan KUN give ham ret, for det bliver ikke let i det længere løb at konkurere hvis jeg kun kan tegne manga! ★ Så det er jeg da bare total frisk på! Har prøvet lidt med noget realisme og nogle andre stile, men har ikke rigtig fundet noget jeg synes om endnu, desværre!

MEEN .. det kan kun gå godt, er jeg overbevist om (:

Derudover har jeg lagt en del af mit gamle, alternative tøj til salg på http://www.j-fashion.dk/ og allerede i dag fik jeg svar fra en der vil købe noget! Lucky me! Nu får jeg tjent nogle penge, men der er også tre personer jeg skal købe gave til i den her måned (og 5 jeg skal tegne noget til...!)

Så det kører ret godt for mig for tiden!
Har dog besluttet mig for at vente med at investere i en ny mobil til om et halvt års tid (hvis jeg kan vente så længe!). Har trods alt lige brugt en del penge på min wacom og vil gerne have en ordentlig mobil. Selvom jeg har snakket om en HTC tidligere, hælder jeg altså mere og mere hen mod en iPhone... De koster bare freakin' 5.000-6.000! (hvis man skal have med 16GB - har hørt noget om at dem med 8GB ikke er så hurtige på nettet?)

Ak ja, en hård verden at leve i med så mange forbrugsgoder man har lyst til (. _ . )"

Hmm, nå... smutter i seng nu, selvom jeg nok først falder sent i søvn. Min bror vækkede mig ikke ordentlig i dag, så sov indtil halv et @n@; .. Det er altså lang tid, så er fuld med energi, selv nu! @_@

☆ CIAO! ☆ *liste hen og læser videre i "New Moon"*

2 kommentarer:

  1. Årh ja!!! Heldige dig! Bine har oz lige fået sin nye tablet O_O det kunne være jeg skulle prøve både din og hendes og finde ud af hvilken model der egner sig bedst til mig :3 yay! Hvis jeg må prøve din =3

    Og jeg ska oz snart ha ny telefon O_O men jeg må nok oz hellere vente til foråret eller sommer... Det er ikk bare sårn lige at købe en ny >__<

    SvarSlet
  2. >_< UNDSKYLD! Jeg havde slet ikke set din kommentar! ;_; Gad vide hvor man slår det til så man kan se det? ..
    Selvfølgelig må du prøve min >u< Hvilken en har hun bestilt? ♥

    Nej lige præcis! Jeg satser på at priserne falder og at min (ustabile) mobil kan holde dertil >_>

    SvarSlet