søndag den 3. januar 2010

3. januar 2010

Peeew, skolen begynder allerede i morgen!
Kender I det, at man på sin vis glæder sig til at starte igen? Man skal jo se sine venner igen, og den fællesskab der er på et gymnasium?

DESUDEN så får vi vidst 5 nye elever ind i klassen, så det bliver spændende at se hvad de er for nogle :3
Alligevel, med alt det gode skal der jo følge noget dårligt :/ Eksempelvis de lektier jeg ikke ser frem til at begynde at lave igen.
Ihvertfald; det er i morgen og der er ikke noget at gøre ved det.

Jeg glæder mig også lidt til at se den nye engelsk- og dansklærer jeg skal have. Vores gamle dansklærer var for uprofessionel (JEG var klogere end hende?!) og vores engelsklærer.... mjah, lad os bare sige at hun sagde direkte: Sarah, jeg vil ikke have at du rækker hånden særlig meget op i timerne mere!
Det kan godt være at hun har ret, og jeg kun skal komme med "de gyldne svar" en gang i mellem, men for pokker. Jeg kan jo slet ikke lade være med at brilliere hele tiden ;D

Lige nu sidder jeg lidt og overvejer om jeg skal spise frokost, tegne lidt, eller spille Final Fantasy X. Jeg mener, at jeg skrev i går at jeg spillede det? Det spil er for genialt :D Lidt for let en gang i mellem (da kamp-systemet øh... er lidt ligesom, det jeg har til min DS), der er lidt for mange film, og man kan ikke løbe frit omkring. Men i bund og grund er det sku meget godt og grafikken er altså rigtig god når man tænker på at det er fra 2003! (?)


Lisa sover endnu XD ...Vi spille jo WoW i går (til dem der ikke ved hvad det er: World of Warcraft - google det) til ved omkring halv to-tiden om natten, men vi stoppede fordi JEG var træt >_< Haha, jeg har svært ved at holde mig vågen om natten!
Men har lidt på fornemmelsen af at hun spillede Assasians Creed bagefter, så det er nok det!


Jeg ville forresten elske at uploade et billede af hvordan mit værelse ser ud lige nu (NÆSTEN rydeligt). Men jeg sidder ved min lille bærbare, og den er en kæp til at ordne billeder på.

I må forresten lige have mig undskyldt; kommaer er ikke min stærke side (^^)

2 kommentarer:

  1. YAY, velkommen tilbage til blogspot :D
    Jeg vil glugge med her *hio*..

    Og Lisa spillede vist længe i går O_O kunne i hvertfald høre sværdkampe fra hendes dør HVER GANG jeg skulle på toilet i går aftes.....og det var mange gange XD 2 gange i timen ca.. haha..

    SvarSlet
  2. Hello! :D It's Glarionac from deviantArt. As you know, I don't understand Danish but I though I'll just drop by and say hi anyway! <3 Cheers!



    -Glarionac-

    SvarSlet