onsdag den 6. januar 2010

6. januar 2010

Wops, glemte vidst at skrive herinde i går!
...
Godt at jeg ikke er tvunget til noget, bwaha!

Nå, hvordan er dagen så gået? Well, vi havde konditest i skolen i dag, også bedre kendt som "bip-test"... Jeg troede selv, at jeg var i god form. Jeg kæmpede og sled og nåede lige op på "41" i kondital. Det svarer lige præcis til middel!

WTF!

Mange fra min klasse nåede ikke engang op over 28 O_O
Vores lærer er sindssyg, men gav alt hvad jeg kunne, så er tilfreds ^_^

OG, OG, OG!!!
På fredag skal jeg ind i byen med Lisa, hvor vi bl.a. skal shoppe (ugh, jeg har intet tøj efter jeg er stoppet med at gå i virkelig emo, goth, rock-agtigt tøj XD)... men udover det... skal jeg købe "Bioshock"!!!!!! (http://gaygamer.net/images/360fob-1.jpg - jeg skal bare have det til pc)

Damn jeg glæder mig *_* Det er sikkert for uhyggeligt til ,at jeg tør, at spille det, men jeg køber det alligevel. Historien skulle være pisse fed!

Har allerede nu lyst til at tegne "Little sister". Det pigen fra forsiden. Faktisk skulle der gerne være flere forskellige gennem hele spillet, men øh.. gruppebilleder er ikke min stærke side.

Nå, smutter nu ~ *chu*

(wahaha, fik fri kl. 12:10 i dag~)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar