torsdag den 11. februar 2010

11. februar 2010

ENDELIG ET INDLÆG!

Jah, jeg har desværre haft meget travlt i den sidste tid. Tiden går utrolig hurtigt, kan jeg så igen erfare (_ _) lidt for hurtigt nogle gange... Det er underligt at tænke på at det allerede er februar...

Men solen skinner! Sidder i skolens nye biokemi lokale - med en dejlig, stor og varm solstråle, slikkende op af mig =w=;


Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal skrive >___>; erhm...

1) Jeg er begyndt at løbe igen! ..Sådan da. Det er efterhånden svært at få tid til det (_ _)" med lektier, arbejde, japansk etc...

2) Jeg er snart færdig med min Bioshock tegning

3) jeg burde spille noget mere (_ _) jeg har to final fantasy spil, Bioshock, WoW, DMC4 og så videre. De skal klares...

Derudover har jeg slet ikke haft lyst til at udvikle historien til min tegneserie, men jeg fik pludselig lysten tilbage i vores historietime ^^ Det er godt. Nu skal jeg bare få mig selv til at få skrevet historien færdig, eller delvis ihvertfald, så jeg kan begynde at tegne! Nøj jeg glæder mig OwO;

Nå, vores lærer er tilbage nu (^^) ~ Ciao!

2 kommentarer:

  1. Tiden går alt, ALT for stærkt >__<
    Det er helt sindsygt.. er næsten lige kommet hjem fra arbejde og ska i seng om lidt og op igen i morgen .__. sygt nok..
    GID jeg havde rygrad til at løbe ligesom dig XD det er fedt ! b(OwO)d

    WOOOO WoW !!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Aww, du arbejder også i lang tid ;u;

    X'D gid jeg havde mere rygrad.. jeg kom kun ud og løbe 2/4 gange som jeg havde planlagt (_ _); ... men når det snestormer og alt muligt er det altså også bare mega træls!

    SvarSlet