mandag den 4. januar 2010

4. januar 2010

Urgh....
Kender I det at have været gang I en hel dag? Det er fandme hårdt (også selvom man ikke laver så meget!)
Jeg stodop kl. 8 i dag, fordi første modul var aflyst ^-^ I følge mit skema skulle jeg møde kl. 9:30, derefter have et frimodul og så have et danskmodul til sidst. Jeg havde faktisk glædet mig lidt til at se den nye dansklærer, men hun aflyste timen . Det var da også okay (^^) haha, jeg skal da ikke brokke mig!
Så smuttede jeg hjem og lavede nogle røvkedelige biologilektier til i morgen og smuttede på arbejde.

....
....
Vores nye frankeringsmaskine var selvfølgelig ikke kommet. Så de gav mig en check på 7.000,- i hånden og sendte mig op for at købe frimærker.... 7.000 kroner! Det er eddermame mange penge at bruge på frimærker! O_O
Men det gjorde jeg ihvertfald og heldigvis kunne jeg købe sådan en lille plastic dims med en svamp i til 20,-. Hvis jeg skulle have slikket på 150 frimærker... urgh.... Jeg nærmest græd af lykke da halvdelen af de frimærker jeg købte var selvklæbelige.

Men anyways, jeg skyndte migpå arbejde og nåede hjem for at spise <3 mmh... Men... kl. 19 skulle jeg afsted til japansk. Tro mig, jeg elsker at gå til det. Det er rigtig sjovt. Men at cykle ind til Århus i mørke og kulde? *host host* En varm seng og en god film er mere indbydende!

Men som det gode menneske jeg er (...) tog jeg nu derind alligevel. Kom først hjem lidt over 10 >< .... Og sidder lige nu og skal læse fysik ... Det er altså bare det allersidste man har lyst til (og nu er klokken endda næsten halv tolv...)

Anyways, slutter her for i dag! Skal op halv syv i morgen og får først fri fra skole kl. 15:15 i morgen =-= ... herlig, lang dag! (Med røvfag. Og seriously - de har delt musik-klassen op i to, så er ikke på hold med Lisa mere :/ )

nighty *kissu* ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar