lørdag den 2. januar 2010

2. januar 2010

Et nyt år...

Det er underligt, hva'? Jeg synes ihvertfald at tiden flyver afsted - kan slet ikke fatte at det allerede er år 2010. Eller at jeg har gået på gymnasium i et halvt år. På en eller anden måde virker det lidt urealistisk (^^)/
Jeg vil, som mit nytårs fortsæt, se om jeg kan opdatere den her blog oftere end min forrige. Jeg har tilsyneladende for meget tid og den skal bruges på noget fornuftigt! (*host host*)

Ihvertfald har jeg sat mig selv følgende nytårsfortsæt:

- Tegne noget mere. Jeg kan se hvor meget, jeg udvikler mig for tiden, så det er eddermame bare med at prøve forskellige stile og teknikker af!
- Få spillet de tusindvis af spil jeg har investeret i, men som bare ligger og samler støv på mine hylder!
- Få lavet et fantastisk cosplay til november 2010's J-popcon (Jeg oplyser dog ikke hvad det indebærer, da vi har aftalt at holde det hemmeligt indtil videre)
- Få snakket med en speciel dreng fra 1.x (^//-//^)

Har i dag selv samlet et skab fra ikea, hvilket var noget af en udfordring. Godt man har sin papa i nærheden xD Så har fået mere styr på mine ting og nu ligner mit midlertidige værelse et beboeligt sted xP

Har også lige fået spillet Final Fantasy X som jeg har fået af min dejlige veninde, Lisa <3>

Well, udover det har jeg faktisk ikke så meget mere nu.

Skal spille WoW nu, så ciao!~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar