søndag den 17. januar 2010

17. januar 2010

Wow...

Tiden går eddermame stærkt (:
Det er lidt lang tid siden, at jeg sidst skrev en blog, men dagene er simpelthen fløjet afsted, mens tsunamien af lektier gang på gang er væltet ind over mig.

I starten var det ikke så slemt, men i fredags fik vi godt nok dødsstødet: en matematik-rapport.


(læg mærke til understregningen af rapport)

En matematik-aflevering er ikke slem - det er barnemad, selvom jeg finder matematik svært. Der skal man bare regne nogle stykker ud og så er det det.
Ved sådan en rapport her, der skal man bevise alle mulige beviser og forklare og så videre... bare tanken dræber mig!

Derfor har jeg desværre også udskudt opgaven hele dagen.... urg... Men jeg har fået lavet de andre lektier jeg havde for, så det må tælle for noget!


Ellers er der ikke sket det helt store, vil jeg mene. Var til MGP-fredags café i fredags på min skole, men det var godt nok den sygeste og mest kedelige fredagscafé jeg har været til, nogensinde! Kæft, jeg sad og kedede mig fra ca. en halv time efter jeg kom til vi skulle hjem (dvs. cirka 3½ time...).

Dels manglede der to drenge fra min klasse, der altså bare virkelig kan løfte humøret til sådan et arrangement, og dels var Magnus der ikke :( Øv siger jeg bare!

Kender I forresten nogle gode råd til at sætte sig ind i hovedet på drenge? orz... den dreng er godt nok forvirrende at være i nærheden af. Han gør virkelig noget ved mig indeni. På en måde virker han interesseret og på en måde total ligeglad. Jeg er så forvirret T_T" ... og det mærkeligste er at jeg aldrig rigtig har snakket med ham... så kan jeg mon være forelsket - når jeg ikke rigtig "kender" ham? Når jeg sidder her og tænker over det virker det absurd, men når man ser ham på gangen, og man på en gang rødmer, bliver varm og får hjertebanken, så er det pludselig noget andet.

Nå ja!
Er begyndt at læse "Twilight" i dag. Fik den i lørdags af min onkel, der havde købt den men ikke syntes det var noget for ham. Jeg havde lidt fordomme om bogen på dansk, da jeg kunne forestille mig at det blev sådan noget forbandet pussenusse sprog, men jeg synes faktisk den er rigtig god på dansk! Det er en positiv overraskelse. Sidder faktisk og overvejer at udskyde lektierne endnu en dag, for at kunne læse videre!
Men jeg tror alligevel, at hvis jeg selv skal købe "New Moon", "Eclipse" og "Breaking Dawn" så bliver det på engelsk. De er billigere og... kunne forestille mig at de ER bedre på engelsk. Som regel er bøger bedst på originalsproget :)

Det er sjovt, som jeg skriver komme jeg pludselig i tanke om en del...

Vil snart investere i en ny tablet. Har tænkt på en Wacom Intuos4, de er bare SK*DE dyre. Heldigvis har min fætter en jeg kan prøve. Det ville være ret surt at spilde 2.000-3.500 kroner på noget, jeg alligevel ikke ville bruge.

- og ak og ve ... samtidig har jeg altså forelsket mig i denne satan: http://www.tweak.dk/uploads/0906/ny_htc_hero_med_google_android_3.jpg
Den koster ca. 3.000 kroner uden abonement. Ville oprindeligt have haft en iPhone, men de ligger lige 2.000 kroner over (_ _)

GUD, LAD MIG VINDE 5.000 KRONER!


Nå, må hellere stoppe nu.
Matematikken laver ikke sig selv, og vi har noget banankage endnu... nom nom (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar