tirsdag den 19. januar 2010

19. januar 2010

Urgh... kender I det at have en helt sindssyg historielærer? Sådan en bliver jeg tilfældigvis undervist af. Hans store idol er en eller anden mand der holdte en politisk tale i 8½ time, uden noget at støtte sig til. Derfor mener han, at vi skal holde et oplæg i morgen på en halv time.

En halv time er meget lang tid!

Til eksamen skal man altså kun snakke i 10 minutter og det er helt klart noget andet end 30 minutter. Det er fandme sindssygt. Har læst det igennem en enkelt gang, men orker simpelthen ikke mere. Da vi skulle lave opgaven, på mest kaotisk vis, endte det med at Dilan, Morten og jeg stod for det meste -_-" Typisk at jeg kommer i den "gruppe" (altså dem der får bestilt noget), men jeg kan ligesom ikke melde mig ud - det har jeg for meget selvdiciplin til.

Men altså. Han afgører med terninger hvilke grupper der skal op i morgen og hvem der skal snakke. For det er nemlig ikke hele gruppen - det er én person!
(jeg tror, jeg kommer til at ligge og bede til skæbnens gudinde i nat (; )

Matematiken - soon done.


Og noget af det mest utrolig er at vi har fået så mange aflysninger på torsdag, at vores fysiklærer rykkede timen, så vi har fri hele torsdag! Ih, det bliver altså bare super! Så kommer Sofie forbi, så vi kan få lavet det sidste matematik sammen / hjælpe hinanden og jeg kan tage lidt tidligere på arbejde end jeg plejer (= flere penge i kassen og de bliver gladere!)

På lørdag er der julefrokost med klassen - det glæder jeg mig til. Tror det bliver monster hyggeligt, så det er bare fantastisk!(^^ )

Var forresten i Gina Tricot i dag og faldt over disse herlige bukser ♥:


(billedet er ret lille og sløret, men de sidder dejlig stramt foroven og ellers løst ned af benene ♥)


Har ledt efter sådan nogle bukser i tusind år, så blev super glad da jeg fandt dem til 99,- - det var eddermame et røverkøb! Det er alt forresten når der er januarsudsalg, jeg tror bare, at jeg tit kommer for sent ud så de allerbedste ting er væk :( Og så har jeg pludselig ikke penge nok...


._. Orker ikke mere matematik i dag, så tror jeg tegner videre, for at stresse lidt af. Jeg har så mange ting jeg skal nå i februar!

Dette er noget af det jeg arbejder med for tiden :D




og...


(det tager RET lang tid at farve :D)

Nå smutter nu (:
♥*thinking of someone special* ♥

2 kommentarer:

  1. *tænkte tilfældigvis: Hvorfor min Sarah aldrig opdaterer? . . . . kigger ind på blog og ser mange opdateringer*

    Mig -> O____________________O AIGH!?!?
    *kigge på follow-liste* . . . Ahahha, har glemt at follow dig, tror jeg XD HAHA lol..

    Waw, flotte tgninger OwO gid jeg havde inspiration til at tegne sårn noget =w=

    Og så lige.. OMG SAMFUNDSFAGSLÆRER = BLØD! XD

    SvarSlet
  2. X'D Blød?! Han er jo sindssyg ^^

    SvarSlet