torsdag den 4. august 2011

Pretty much bagud med en masse ting!


 Pyh, jeg bliver lidt trist når alle går og glæder sig til genki og man ikke selv skal med ;_; høh. Det føles lidt tomt, men når pengene ikke lige er der og man desuden er optaget hele søndag, så er det jo nødt til at blive sådan.

Jeg har været på arbejde tre gange indtil videre... og kan nu konstatere.... 

at de giver sindssygt lange vagter i BAUHAUS 0_0 Næste uge skal jeg arbejde fire dage og de er allesammen mere eller mindre fra kl. 09 til 18-19 stykker om aftenen. Det er lidt hårdt, at stå op i så lang tid xD...

Men når jeg tænker på de penge jeg tjener, bliver det ligesom okay  ♥ Så må jeg bare spare så jeg kan komme med til J-popcon 8D

(Hvilket minder mig om at jeg snart burde gå i gang med mit cosplay til det ^-^ )

Nå, men jeg har slappet godt af efter at være kommet hjem fra USA (Så meget at jeg først overførte mine billeder fra turen til min computer for et par dage siden >_> +1500 billeder der skal sorteres... juhuuuu :P) – bl.a. ved at være sammen med en gammel ven og lave absolut ingenting! Løbetræningen er genoptaget og er langsomt ved at vænne mig af med mine usunde vaner fra USA (´_`)


Og så er turen kommet til spil XD...

”Castlevania – LORDS OF SHADOW”:
Det har fået rigtig meget kritik, fordi folk ikke mener at det er som 'old-school' Castlevania.... men siden jeg aldrig har spillet de andre, ser jeg ingen grund til at hade dette spil XD Det minder mig vold-meget om DMC, så jeg er total lykkelig over at eje det 8D Det er super fedt og man hopper bare rundt og smadrer dem alle. Plus at Gabriel er...vold-lækker (yes, så er det sagt... pyyyhhh, hot hot hot!)

----
Nå, de næste spil er nogen jeg for nyligt har erhvervet mig, men som jeg er super glad for at jeg fandt :B Hvis man er venner med mig på FB, er det vidst ikke svært at se hvad det er! Her er et hint:

Det var dejligt med lidt nostalgi og sidde ved min PS2 igen! Dante er, som altid, dejlig, selvom han er lidt svær at tage seriøs i 1'eren, ud fra hvad jeg har spillet :P Så jeg gik i krig med 2'eren i dag, som overraskede mig *0* Det minder en hel del om 3'eren - og man kan lave aberullefald xD

----

Hvilket leder mig til...


Hvis I ikke allerede har set den, burde I tage at gøre det. I starten var jeg ret skeptisk, over at de laver Dante helt om, men jeg er ved at vænne mig til idéen >_> Altså, fans der flipper ud over det og siger at det bliver det værste lort i verden burde tage og se hvad spillet egentlig kommer til at handle om osv. Der er rygter om alt muligt (først at hele universet ligesom skulle 'genstartes'), men ud fra denne video:
Lyder det på NinjaTheory (Dem der laver spillet i samarbejde med Capcom), som om at de ønsker at forny spillet, ved at lave en prequel.
Præcis, en forhistorie. De ønsker at fortælle noget om Dante's fortid og det ser jeg frem til at høre om :3 
Jeg siger ikke, at jeg bifalder det, men jeg vil se hvad spillet er for noget, før jeg udtaler mig om det er noget lort XD

(Se, hans hår er hvidt i toppen :B)

Jeg glæder mig ihvertfald - SÅIMÅGODTSNARTKOMMEMEDENRELEASEDATE,TAKCAPCOMMMM!!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig VOLDER meget til DMC-5!!! Det er kun nogle måneder siden at jeg klarede 1éren (på 1 dag, lol). Prøvede 2éren bagefter men andensidste boss gjorde mig insane så der gad jeg ikk mere xD youtube er snyd, tihiiii ~ er i gang med 3éren lige nu (Jester HUFFHUFF) og glæder mig til 4éren også (^-^)

    HØF CASTLEVANIA! Har lige fået mit første *W* en gammel ps2-udgave, glæder mig til at høre hvordan det nye er...Gabriel SER lækker ud!
    Sys oz du ska spille Dragon Age 2 xD

    Vi ska nok sende tanker til dig her i weekenden ~ Lisa og Jeg kommer i besiddelse af et videokamera i morgen (det kommer Bine til at fortryde), så er der noget du kan se på :3

    SvarSlet
  2. Nadia: Juhu 8'D Videokamera <3

    Ja 8D Jeg sætter mig selv igang med mine DMC spil :B Når de er klaret skal jeg have købt nye spil og Dragon Age er skrevet op :B

    Altså... mange kan ikke lide 4'eren, fordi man styrer Nero >_> Men jeg synes nu det er ret nice alligevel 8D!

    SvarSlet
  3. lol nadia du har ikke engang spillet 4'ren endnu! 8)
    !!!
    Og ja er han ikk nice?! Sarah er i det mindste enig med mig i at han er god nok som han er! ´^`

    SvarSlet