torsdag den 9. september 2010

Aherm

Et stykke tid siden jeg har lavet et ordentlig blogindlæg.

Problemet er nok, at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive.

...

Livet går sin gang her i Jylland. Gymnasiet kalder hver morgen kl. 8:00. Efter gymnasiet er det vennernes tur og om aftenen lektiernes tur. ... og måske en smule (for meget) MSN, haha. ^^

Jeg får tegnet lidt forskelligt for tiden. Umh. er lige begyndt på et projekt, jeg vil kalde "Tea Time". Det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig!

... hmm.. *tænksom mine*

Nå jo. Hør den her sang. Fantastisk. Kan slet ikke lade være med at høre den. http://www.youtube.com/watch?v=_gt9Q0obCMM

... hmm

Jeg skal snart til at begynde på mit cosplay til November. Heldigvis er det en (FORHOLDSVIS) billig omgang denne gang, og forhåbentlig kommer jeg til at sy det hele 100 % selv, uden andet end vejledning.

XD;; øh.. Jeg overvejer at begynde at skrive lidt igen. Har fået en idé om en pige og et ur, der gør så man kan rejse frem og tilbage i tiden. Lidt casual idé, men tror nu at det kan blive meget godt! Mit udkast kommer til at være en engelsk fantasy stil jeg skal aflevere her sidst på måneden (yææsshhh, jeg har savnet sådan en opgave siden folkeskolen!)

Såh.. ja.

Oplever I noget spændende for tiden?




Forresten er vi gået ind i min yndlingsårstid : D der er ikke noget jeg elsker mere end efterår, med blæst og solskin
Der findes intet smukkere end efterårsnatur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar