onsdag den 24. februar 2010

24. februar 2010 - fødselsdag

I dag havde Lisa fødselsdag.
- så bliver efternøleren endelig 17 år.

Jeg er så glad på hendes vegne, med alle de flotte gaver hun fik ♥ Hun fik de sko hun så desperat havde ønsket sig. (^__^) I think she really deserved that.

Derudover er jeg kommet frem til en konklussion.

Jeg vil til at give folk flere komplimenter. Ikke sådan overdrevet eller noget. Men hvis jeg synes noget, vil jeg sku sige det. For folk bliver altså glad for at få et kompliment.
Det kunne være; "Dit hår ser virkelig godt ud i dag!". For det gør altså folk glad.
Personligt kan jeg ihvertfald godt lide at få komplimenter :3 Det gør ligesom ens dag lidt bedre, og man føler sig på en eller anden måde bedre eller eksempelvis pænere.
Dét vil jeg til at gøre.

Derudover vil jeg snart i byen (._.) ... Jeg har haft brug for papir til sådan nogle vandfarver de sidste fire måneder, jeg har bare været for doven til at finde noget (_ _)" ... eh... Jeg må tage mig sammen og spørge i samtlige hobby-butikker.

Derudover er der ikke sket noget særligt i dag (> <)" udover at jeg er rigtig træt og lidt varm. Jeg håber ikke, at jeg er ved at blive syg D

♫♫TILLYKKE FEE♫♫

2 kommentarer:

  1. Tag til "Sjöreen" og få skaffet dig noget herligt papir *W* ~ de er så dejlige dernede >W<

    SvarSlet
  2. OwO Har de papir?

    Ooooh~lalala~ jeg ved godt hvor jeg skal hen næste gang jeg skal i byen!

    SvarSlet