lørdag den 6. marts 2010

6. marts 2010

Urhg...godt at I ikke kan se mig lige nu!
(Der er ikke noget bedre end at gå rundt hele dagen i nattøj efter at have været til fest...)

Sjovt nok får jeg aldrig tømmermænd! Eller aldrig og aldrig... en enkelt gang har jeg haft tømmermænd og min konklusion derpå er og bliver: drik aldrig shots.

Sidder lige nu og redigerer billeder af mig selv (*snort* ja, man kan vel altid finde et påskud for at tage billeder af sig selv :D ), så som I så smukt kan se i "sidelinjen" er der kommet et nyt af mig ^^ Det var stort set det jeg havde på i går. En eller anden dag må jeg lige tage mig sammen og tage hele outfittet på igen og tage et fullbody shot.

Forhåbentlig bliver det snart. Der sker nemlig snart noget fantastisk.

Det mest fantastiske er at det fantastiske snart sker, for der er ikke noget mere fantastisk end noget fantastisk der sker! (wow, et ordkløveri, hva'?)

Døren til mit værelse kommer om 3 uger. Ergo... Kan jeg komme ned om ihvertfald 4 uger! YES KÆLDER, HER KOMMER JEEEEEEEEEEEEEG! ♥♥

Ej, det er sku dejligt. Til maj er det et år siden min far begyndte (sådan ca.), og jeg blev lovet at komme ned efter et par måneder, men som I nok kan høre trak det ud...
Og ud....
Og ud....
Og mere ud...

Men det bliver edderperkeme et røvlækkert værelse jeg får :D Det håber jeg da ihvertfald! Og (u)fornuftig og (u)beslutsom som jeg er, har jeg lovet mig selv, at når jeg kommer ned, smider jeg en stor del af mine gamle ting ud, som alligevel fylder... og derefter.... POWERSHOPPER JEG! >:D Der skal fyldes op med nye lækre sko, tasker, punge, make-up, tøj etc. ♥ Det er lige det jeg har brug for.

Hvilket minder mig om noget pinligt til festen i går. Det giver mig bare endnu større lyst til at shoppe og samtidig krybe ned i et mørkt hul, med en masse lækkert chokolade ಠ_ಠ *suk* Drenge er og bliver et mysterium (_ _)" Gad vide om jeg nogensinde får snakket med "ham" inden jeg går ud af gymnasiet? >_> ...

Well, må vel bare se tiden an...
...
...
Hvilket minder mig om den biologi-rapport jeg har udsat siden jeg blev vækket kl. 10...

*suk* Sommerferie, kom hid!

2 kommentarer:

  1. I det mindste har du sommerferie XD det er godt nok slut når man ryger på fuldtid OwO;;;;
    Glæder mig allerede til at starte i skole igen O_O selvom det lyder sygt weird..

    OMG! YOU LIEK HAZ TO TAKE S0ME PICTURAS af dit nye værelse når du har indrettet dig *W*

    Lige nu er Lisa og vores mor ude at kigge til hendes værelse og et nyt tv forhåbentlig XD

    SvarSlet
  2. ;-; Jahh, gid mine forældre ville delvis forære mig et tv >< Eller bare...delvis en playstation 3 eller ny mobil *suk* Jeg glæder mig til SU og voksenløn o__O

    I WILL oWo!!

    SvarSlet