lørdag den 1. maj 2010

Konfirmation

Eeeeehp.
Min bror skal konfirmeres i morgen..

Jeg har pt. ikke været så online på facebook, blogspot, deviantart etc. Har været begravet i afleveringer jeg skal have klaret inden i morgen (konfirmation ><) og næsten weekend (SVS). Derudover har jeg en musik-opgave som skal være færdig i den kommende uge - sådan noget eksamens halløj og vi mangler SÅ meget ;_;

*stress stress*

Men de sidste to dage har jeg fået ordnet tre afleveringer, en fremlæggelse og...lige nu sidder jeg med en kæmpe matematikrapport *sigh*.

Jeg glæder mig til sommerferien.

Godt at jeg har Gorillaz til at opmundre mig og derudover denne fantastiske sang, jeg lige ville dele med jer:
http://www.youtube.com/watch?v=89SUh2d4pd0&playnext_from=QL&playnext=10

Seriously. Wonderful!

Take care, søde venner. Jeg må snart se at få opdateret og sdåan noget ♥

See you later, alligator~ ♥

PS.: Ved nogen af jer præcis hvad man skal i undervisningen på universitetet hvis man studerer datalogi? X'D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar