fredag den 16. april 2010

Weekend, weekeeeend.



Bam bam, nu er det weekend for mig! Jeg var så heldig at få fri kl. 12:10 i dag (Michael - I love you! ). Heldigt for mig kunne jeg drøne hjem og se "Desperate Housewifes" fra i onsdags =w= ... hehe. Desværre er vores tv-signal lidt underligt for tiden. Det "lagger" virkelig, lidt som et computerspil med for høj opløsning til en skod computer >_>


Anyways, besluttede mig for at vise mit værelse frem, selvom der ser rodet ud på billederne ;_; (I virkeligheden er her faktisk pinlig rydeligt, udover nogle ting bag mit skrivebord - det er ting jeg lige pt. prøver at få solgt ^^)



Venstre side af mit værelse set fra døren
---
Højre side af mit værelse, set fra døren ^^
---

Udsigten fra min computer n___n

----

Mit fantastiske fotostat :3
---

Det er virkeligt et fantastisk værelse ^^
Nå skal i ikea nu XD ...
Hov ja, hende her var også med!

2 kommentarer:

  1. niiiice værelse! OwO ELSKER dit photostat.. O___O vild nice!!!
    og kæft hvor er din kat dejlig <3

    SvarSlet
  2. Tusind tak >u< jeg er også glad for det ;u;

    Haha, tak! Det er hun dog kun når hun ikke vækker en hele natten fordi hun vil kæles med X'D

    SvarSlet