søndag den 25. juli 2010

Hjemme igen

Og sikke en dejlig tur det var (^^) det er desværre for mørkt til at vise billeder af hvad jeg har købt og kameraet med billederne fra turen ligger ovenpå..så det må vente til i morgen, eller hvornår jeg nu gider.

Forklaringen følger med billederne, det tror jeg er klogest.


...



XD men det er fucking hårdt at køre i bil fra 09:00-01:30... min røv er helt død. *slask*
Og her er mega koldt i Danmark =^=
Anyways, det her er mere eller mindre hvad jeg har bedrevet i dag (udover cosplay XD):

(ja, hvorfor billedet er så lille ved jeg ikke s: stupid blogspot)

Nåh, jeg skrider igen >_>; sidder og bliver spammet af to drenge, der prøver at overbevise mig om at de har opfundet pokémon xD..

2 kommentarer:

  1. LOL! Opfundet POKéMON xD hahahaha!! Begynder du så at betale WoW igen? :3 ~ vi har nemlig gang i to omkring lvl 20 som du kunne lege med engang imellem xD ellers oz i lvl 34 osv xD høhø :B ~

    Håber det var en rigtig go tur ^^/ glæder mig til at se billeder! Forresten.. regner med at vi tager toget til KBH kl. 10:28.. bestiller senere på ugen OwO eller i starten af næste uge xD;;

    SvarSlet
  2. BTW.. rigtig flot tegning ^^

    SvarSlet