onsdag den 16. juni 2010

Eksamen overstået!

Ahhh, både min årsprøve og eksamen er overstået!

Scorede gode karakterer ved begge, så en bedre start på sommerferien kunne jeg ikke have fået!
X'D havde tænkt mig at finde et billede der kunne beskrive mit humør... kunne ikke lade være med at poste det her, HAHA!






Han er da dejlig XD.... eller noget.






Derudover er jeg begyndt at spille WoW igen og er blevet helt afhængig o_o selvom jeg kun spiller sådan... 3 timer om dagen, nogle gange 4 (dog ikke de sidste par dage), så er jeg i gennemsnit steget to levels om dagen o.o det er helt syrealistisk. Normalt plejer det at tage mig 5 dage om et level (f.eks. fra 29 til 30).... OMG!

Sidder lige nu og overvejer at fortsætte på min tegning, netop af min wow-karakter, Aikida ^^ Hun er en draenei mage... det tager bare så psyko lang tid med tablet, men tilgengæld bliver den gnageme også flot! (selvom jeg godt kan se frem til at arbejde ihvertfald +15 timer med den udover de tre jeg har brugt på den)... forstår simpelthen ikke hvorfor jeg er så langsom?! o_o ... Det er mega træls ;u;

Anyways, har simpelthen fået den lækreste kage i dag O___O Sådan en Ida Riss kage tror jeg nok den hed fra *guddommelig musik indsat her* LANGENÆS BAGERIIIII ~~

Seriøst. Har aldrig set så awesome og lækker en bager. Prisen var også derefter... men alligevel.. wow *__* selvom jeg har sagt til mig selv at jeg aldrig vil arbejde i en bager mere.... men hvis jeg kunne arbejde dér ville det være okay X'D *snort*
Nå, smutter nu! *tegne tegne*

Screenshot af tegning:






Baggrunden er større og når hun er tegnet skal jeg finde et passende landskab at sætte hende ind i XD...












2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅRH jeg har oz tegnet min hunter, men den er ikk fortryllende go xDDD;;;; så vil hellere lave en ny! Se lige den her: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=draenei#/dxz70v
    DEN ER SYG (*A*) gid jeg kunne tegne sårn!!! *almægtig* ~

    FUCK det billede fik mig til at lolle xD ahahahhaa!! *indsæt stygt rofl her* x,DD

    SvarSlet
  2. ... XD det der er noget guddommeligt, det er ikke muligt at opnå! xP Men det kan være et mål 8D

    SvarSlet